تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

    پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا

    پیوند ها

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 204
    • بازدید دیروز : 112
    • بازدید کل : 65562

    پایان نامه تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت ...


    دانشگاه آزاد اسلامی

    واحد نراق

    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)

    رشته مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی

    عنوان:

    تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان

    استاد مشاور

    دکتر محمد حیدری

    بهار 1393

    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود

    (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

    تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

    (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

    فهرست مطالب

    چکیده ‌أ

    فصل اول: کلیات تحقیق

    مقدمه 3

    1-1 بیان مسأله 3

    1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 4

    1-3- اهداف تحقیق 6

    1-3-1- هدف اصلی 6

    1-3-2- اهداف فرعی 6

    1-4- فرضیه های تحقیق 7

    1-4-1-فرضیه اصلی 7

    1-4-2-فرضیه های فرعی 7

    1-5- قلمرو تحقیق 7

    1-5-1- قلمرو مکانی 7

    1-5-2-قلمروزمانی 7

    1-6- چارچوب نظری تحقیق 7

    1-7- تعریف متغیرهای تحقیق 8

    فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

    مقدمه 9

    2-1- بخش اول : فرهنگ کیفیت محور 10

    2-1-1- تعریف فرهنگ کیفیت محوری: 10

    2-1-1-1- چرا فرهنگ کیفیت مهم است 10

    2-1-1-2- ایجاد فرهنگ کیفیت 10

    2-1-2- مدل سه‌ بخشی فرهنگ کیفیت محوری 11

    2-1-3- ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر 11

    2-1-3-1- تعریف نگرش 11

    2-1-3-2- مدیریت تغییر 12

    2-1-3-3- انواع تغییر 14

    2-1-3-4-ایجاد نگرش های مثبت در کارکنان 14

    2-1-3-5-تقسیم بندی نگرش 15

    2-1-3-6- ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر از منظرهای مختلف 15

    2-1-4- نوآوری 17

    2-1-4-1- تعاریف نوآوری 17

    2-1-4-2- انواع نوآوری سازمانی 18

    2-1-4-3- مروری بر مدل ها وچار چوب های قبلی 20

    2-1-4-4- نظام نوآوری 22

    2-1-4-5- اهداف نظام نوآوری 24

    2-1-4-6- محرک های نوآوری 24

    2-1-4-7- ویژگی های نوآوری 25

    2-1-4-8- طبیعت سیستمی نوآوری 26

    2-1-4-9- اهمیت و ضرورت خلاقیت و نوآوری در سازمانها: 28

    2-1-4-10-موانع و چالش های فراروی خلاقیت و نوآوری در سازمان: 28

    2-1-4-11-عوامل مؤثر بر نوآوری سازمانی 32

    2-1-4-11-1- عوامل فردی 32

    2-1-4-11-2- عوامل سازمانی 33

    2-1-4-11-3- ساختار سازمانی 33

    2-1-4-11-4- اندازه و سن سازمان 34

    2-1-4-11-5- فرهنگ 34

    2-1-4-11-6- عوامل محیطی 35

    2-1-4-12- مدلی از خلاقیت و نوآوری 35

    2-1-4-13-تفاوت تغییر و نوآوری 36

    2-1-5- بهبود مستمر کیفیت 37

    2-1-5-1- نگاهی به مفهوم کیفیت: 37

    2-1-5-2- مروری بر نظریه های اندیشمندان کیفیت: 38

    2-1-5-3- تعریف بهبود مستمر کیفیت 41

    2-1-5-4- ویژگی‌های کایزن و نوآوری 42

    2-1-5-5-کایزن مدیریت‌گرا و فردگرا 42

    2-1-5-6- ضرورت استقرار مدیریت کیفیت جامع 43

    2-1-5-7- مشکلات اساسی و موانع پیشرفت برنامه های مدیریت کیفیت در نظام اداری ایران 43

    2-1-5-8- بررسی بهبود کیفیت مستمر در بانکها 44

    2-1-5-9-کیفیت گزارشگری مالی بر مبنای رویکردهای مورد مطالعه 45

    2-2- بخش دوم: رضایت مشتری 49

    2-2-1- مشتری 49

    2-2-2-انواع مشتری 50

    2-2-3- جنبه های نیاز مشتریان 50

    2-2-4-نیازها و توقعات مشتریان داخلی 50

    2-2-5- نیازها و توقعات مشتریان خارجی 51

    2-2-6- رویکرد های تعریف رضایت مشتری 52

    2-2-6-1- دیدگاه یی 52

    2-2-6-2- دیدگاه نهضت کنترل کیفیت 52

    2-2-7- ابعاد رضایت مشتری در بازاریابی و روان شناسی اقتصادی 53

    2-2-7-1- بعد مبادله ای 53

    2-2-7-2- بعد کلی(تجمیعی( 53

    2-2-8-تعاریف رضایت مشتری 54

    2-2-9- مشتری ناراضی 55

    2-2-10- انگیزه های علاقمندی سازمان ها به رضایت مشتری 56

    2-2-10-1- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری 57

    2-2-10-2-انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری 57

    2-2-11- نیاز به دریافت گواهینامه و کسب اعتبار 58

    2-2-12-فرآیند ایجاد رضایت در مشتری 60

    2-2-13-اهمیت رضایتمندی مشتری 61

    2-2-14- مدل های شکل گیری رضایت مشتری 62

    2-2-14-1 -مدل ۱ رضایت مندی مشتری 62

    2-2-14-2- مدل ۲ رضایت مندی مشتری 63

    2-2-14-3- مدل ۳ رضایت مندی مشتری 63

    2-2-14-4- مدل 4 رضایت مندی مشتری 64

    2-2-14-5- مدل 5 رضایت مندی مشتری 64

    2-2-14-6- مدل رضایت الیور 64

    2-2-14-7- مدل عدم تائید انتظارات وودروف و گاردیال(1996) 65

    2-2-14-8- مدل عمومی رضایت عدم رضایت 65

    2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیق 66

    2-3-1- پیشینه داخلی 66

    2-3-2- پیشینه خارجی 68

    2-4- بخش چهارم: مدل پژوهشی تحقیق 69

    فصل سوم: روش‌شناسی تحقیق

    مقدمه 69

    3-1- روش شناسی پژوهش 70

    3-2- جامعه آماری 71

    3-3 - شیوه نمونه گیری و حجم نمونه 72

    3-4- روش گردآوری اطلاعات 73

    3-5- ابزار گردآوری اطلاعات 73

    3-6- اجزای پرسشنامه 74

    3-6-1- نامه همراه 74

    3-6-2- سوالات عمومی 74

    3-6-3- سوالات تخصصی 74

    3-7- متغیرهای پژوهش 75

    3-8- پایایی پرسشنامه 75

    3-9- روایی پرسشنامه 76

    3-10- روشهای آماری مورد استفاده 77

    3-11- جمع بندی 77

    فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها

    مقدمه: 79

    4-1- یافته‌ها 79

    4-1-1- تحلیل‌های آماری توصیفی 79

    4-1-1-1- جنسیت 79

    4-1-1-2- سن 80

    4-1-1-3- میزان تحصیلات 81

    4-1-1-4- سابقه خدمت 82

    4-1-1-5- نوع مشتری 83

    4-2-2- تحلیل های آماری استنباطی 84

    4-2-2-1-بررسی فرض نرمال بودن داده‌ها با استفاده از آزمون کولموگرف- اسمیرنوف 84

    4-2-2-2- آزمون فرضیه‌های پژوهش 85

    4-2-2-2-1- فرضیه اصلی 85

    4-2-2-2-2- فرضیه فرعی اول. 85

    4-2-2-2-3- فرضیه فرعی دوم. 86

    4-2-2-2-4- فرضیه فرعی سوم. 87

    4-2-2-2-5- تجزیه و تحلیل آزمون مربوط به فرضیه اصلی 88

    4-2-2-3-بررسی مقایسه ای اهمیت عوامل سه گانه فرهنگ کیفیت محوری تأثیرگذار در رضایت مشتریان بانک کشاورزی استان گیلان از دیدگاه نمونه تحت مطالعه: 90

    4-2-2-4- مقایسه فرضیات پژوهش بر اساس متغیرهای دموگرافیک 91

    4-2-2-4-1- بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن بر اساس جنسیت 91

    4-2-2-4-2- بررسی وجود تفاوت در بین فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن افراد نمونه گیری شده بر اساس محدوده سنی 92

    4-2-2-4-3- بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن افراد نمونه گیری شده بر اساس میزان تحصیلات 93

    4-2-2-4-4- بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن افراد نمونه گیری شده بر اساس سابقه خدمت 95

    4-2-2-4-5-بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن بر اساس نوع مشتری 96

    فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها

    مقدمه 99

    5-1- نتایج حاصل از یافته های تحقیق 100

    5-1-1- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون کالموگروف-اسمیرنوف 100

    5-1-2- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق 100

    5-1-2-1- نتایج حاصل از فرضیه اصلی 100

    5-1-2-2- نتایج حاصل از فرضیه فرعی اول 101

    5-1-2-3- نتایج حاصل از فرضیه فرعی دوم 101

    5-1-2-4- نتایج حاصل از فرضیه فرعی سوم 102

    5-2- نتیجه گیری کلی 102

    5-3- پیشنهادهای تحقیق 103

    5-3-1- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج فرضیه ها 103

    5-3-2- پیشنهاد به محققان آینده 105

    فهرست منابع

    منابع فارسی : 125

    منابع لاتین 128

    چکیده انگلیسی 130

    مقدمه

    امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مساله راهبردی کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند، شناخته شده است. سازمان هایی که به سطح بالاتری از کیفیت خدمات دست پیدا می یابند، سطوح بالاتری از رضایت مشتریان را به عنوان مقدمه ای برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت. نظام بانکی نیز، که بر اقتصاد مبتنی بر بازار یکی از اجزای مهم هر کشور است و مسولیت سنگینی دارد، از این امر مستثنی نیست. بانک های امروزی برای رقابت در محیط متلاطم امروز ناچار از توجه ویژه به کیفیت خدمات خود هستند. این امر ماندگاری بیشتر مشتریان، جذب مشتریان جدید و بهبود عملکرد مالی و سودآوری را به دنبال خواهد داشت.

    توجه به فرهنگ کیفیت محوری چندین مزیت دارد؛ اول، فرهنگ کیفیت محوری به رضایت مندی مشتری و در نتیجه افزایش وفاداری و سهم بازار منجر می شود. دوم، فرهنگ کیفیت محوری عنصری اساسی در بازاریابی رابطه مندی مشتری به شمار می رود. بنابراین کسب مزیت رقابتی از طریق فرهنگ کیفیت محوری، مستلزم شناخت الزامات کیفیت از منظر مشتریان است((Wang & Soha,2011.

    در این مطالعه تلاش شده است تا به تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی پرداخته شود.

    در این فصل پس از تشریح مسأله پژوهش، اهمیت و ضرورت آن بررسی می شود. در ادامه فرضیات و اهداف پژوهش بیان خواهد شد.

    1-1 بیان مسأله

    جهان در آستانه قرن بیست و یکم با تحولات بس شگرفی رو به رو شده است. این تحولات بدان معناست که روشهای دیرین کسب و کار در دنیای امروز کارایی گذشته را نخواهند داشت. در اوضاع کنونی، رسالت واقعی سازمانها، درک نیازها و خواسته های مشتریان و ارائه راهکارهایی است که رضایت مشتریان[1] را در پی داشته باشد. سازمانهایی که از نظر بازاریابی در سطح عالی قرار دارند، می کوشند که مشتریان خود را راضی نگهدارند. مشتری راضی خریدها و دریافت خدمات خود را تکرار می کند و از تجربه های خوبی که درباره محصول یا خدمات دارد، دیگران را هم آگاه می کند. در همین رابطه کلید اصلی موفقیت این است که عملکرد سازمانها، با انتظارات مشتریان خود منطبق باشد. سازمان هایی که زیرک و بافراست هستند، می کوشند که مشتری را خشنود کنند. بدین معنا که نه تنها متعهد به ارائه خدمات یا محصول هستند بلکه چیزی را که عرضه می کنند بیش از تعهداتشان است (Koter & Gary,2011).

    در دهه های اخیر، کاربرد اقدامات فرهنگ کیفیت محوری[2] توسط تولید کنندگان کالاها و ارائه دهندگان خدمات به شدت گسترش یافته است. زیرا آن، عاملی مهم در موفقیت سازمانهای خدماتی است. امروزه، کیفیت خدمت به دلیل ارتباط معنی دار آن با افزایش سود و سهم بازار، کاهش هزینه ها، سودآوری، رضایت مشتری، حفظ مشتری و تضمین استمرار خرید خدمت تبدیل به یک موضوع مهم پژوهشی شده است (خسروی ، 1387).

    موجودیت بانکها و رشد آنها برای ایفای هر چه بهتر نقش خود در صحنه اقتصادی هر کشور، تا حد زیادی به رضایت مشتریان به ارتباط با بانکها بستگی دارد. از این رو ارائه خدمات با کیفیت به ویژه در دنیای رقابتی امروز امر مهمی به شمار می رود. توجه به فرهنگ کیفیت محوری چندین مزیت دارد؛ اول، فرهنگ کیفیت محوری به رضایت مندی مشتری و در نتیجه افزایش وفاداری و سهم بازار منجر می شود. دوم، فرهنگ کیفیت محوری عنصری اساسی در بازاریابی رابطه مندی مشتری به شمار می رود. بنابراین کسب مزیت رقابتی از طریق فرهنگ کیفیت محوری، مستلزم شناخت الزامات کیفیت از منظر مشتریان است (Wang & Soha,2011).

    حال در این تحقیق تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانکهای کشاورزی استان گیلان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این تحقیق محقق به دنبال پاسخ به این سوال است که « فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانکهای کشاورزی استان گیلان چه تاثیری دارد؟»

    1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق

    مشتریان، افراد یا فرایندهایی هستند که محصول نتایج یک عملکرد را مصرف می کنند یا به آنها نیاز دارند و از آنها بهره می برند. چون هر عملکردی در یک سازمان به یقین دارای هدفی است، بنابراین دارای مشتریانی نیز است. رضایت مشتری به عنوان عاملی مهم در موفقیت سازمانها محسوب می شود. رضایتمندی مشتری یکی از موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثر بازاریان و محققان بازاریابی است. رضایت مندی مشتری را می توان به عنوان جوهره موفقیت در جهان رقابتی امروز در نظر گرفت. بنابراین اهمیت رضایت مندی مشتری و نگهداری وی و تدوین استراتژی برای سازمانهای مشتری مدار نمی تواند دست کم گرفته شود. در نتیجه، رضایت مندی مشتری با نرخ در حال رشدی مورد توجه سازمانها قرار گرفته است (ضیایی و همکاران، 1391).

    سازمانها با روشهای مختلف تعدادی مشتری برای خود دست و پا می کنند، اما حفظ آنها به راحتی میسر نخواهد بود، به همین دلیل بازاریان که تا دیروز در اندیشه شکار مشتریان خود بودند امروزه به رضایتمندی و حفظ آنها بیشتر تمایل پیدا کرده اند. توجه به حفظ مشتری، زمینه ساز رشد و بقای سازمان می شود، در حالی که زیان از دست دادن یک مشتری، به صورت سود نصیب سازمان رقیب خواهد شد (استکی و عطافر، 1391).

    در دنیای رقابتی امروز، جاری ساختن فرهنگ کیفیت به معنای کامل آن می تواند ضامن بقای سازمانها در عرصه پر رقابت بازارهای جهانی باشد. بنابراین سازمانی در عرصه کسب و کار موفقتر خواهد بود که ضمن در اختیار داشتن پشتوانه علمی و تخصصی لازم، نگرش کاملتر و عمیقتری به رعایت اصول و مبانی حفظ و صیانت از حقوق مشتریان از طریق ایجاد حداکثر کیفیت ممکن داشته باشد و خود را ملزم به اعاده این حقوق بداند. به طور کلی می توان گفت، کیفیت و تعهد به بهبود مستمر برای موفقیت پایدار ضروری هستند (برزگری، 1386).

    فرهنگ سازمانی نشان دهنده مجموعه ای ازارزشها،باورها،هنجارها وتفاهم هایی است که سازمان در آنها با کارکنان وجوه مشترک دارند.(ال دفت-1380)

    فرهنگ کیفیت محوری زیرمجموعه ای از فرهنگ سازمانی به شمار می رود که هدف ان ارتقاءمستمر کیفیت است(بازرگان،1387).

    فرهنگ کیفیت محوری نگرش ومجموعه ای از ارزشهای بکارگرفته شده توسط یک شرکت به منظور بهبود سطح کیفیت درخدمات خود دانست.این امر به بهبود کیفیت ،روابط با مشتریان،بهبود ارتباط بین کارکنان وبه منظور بهبود نگرش کارکنان می انجامد بهترین راه برای ایجاد وحفظ یک فرهنگ کیفیت محوری از طریق اموزش منظم وجلسات اموزشی است (jornal eau,2006).


    در این سایت فقط تکه ای از متن این پایان نامه درج شده
    ادامه در سایت منبع :

    دانلود پایان نامه

     

      انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 15
    کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

    کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

    کسب درآمد 300/000تومان در 60 دقیقه آپدیت مهرماه 97 نکته: دوستان عزیز یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران میپرسند اینه که آیا پکیج شما همون پکیجی هستش که تو اینترنت زده (کسب درآمد ۳۰۰ هزار در 30 دقیقه ) ؟! نخیر ، اون (پکیج کسب درآمد ۳۰۰،۰۰۰ در ۳۰ دقیقه ) به شما کلا یک چیز دیگه رو ...

    کارآمدترین استراتژی معامله پرسود باینری آپشن

    کارآمدترین استراتژی معامله پرسود باینری آپشن

    آموزش بصورت تصویری بوده و از تمامی مراحل ابتدایی تا انتهایی استراتژی با استفاده ازویدئو توضیحات کامل داده شده است ماحصل 6سال تجربه شخصی بنده در زمینه بروکر الیمپ ترید هست که طی سالها تجربه بارها طبق روند آپدیت شده و به پختگی لازم رسیده . تصمیم گیری سختی انجام دادم و ...

    نرم افزارکنترل گوشی فرزندان و همسر(فوق حرفه ای و

    نرم افزارکنترل گوشی فرزندان و همسر(فوق حرفه ای و

    نرم افزارکنترل گوشی همسر و فرزندان(فوق حرفه ای و VIP) از جمله گزارشاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS های ورودی، خروجی بدون امکان حذف شدن و ارسال گزارش لحظه ای به همراه شماره فرد و متن پیام، تماس های ورودی،خروجی و از ...

    کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

    کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

    این محصول آپدیت شد تاریخ 1397/05/26 اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم ...

    پکیج کسب درآمد از اینترنت

    پکیج کسب درآمد از اینترنت

    پکیج کسب درآمد از طریق اینترنت با سلام خدمت شما دوست عزیز امیدوارم هرجا که هستید سلامت باشید. ببینید دوست عزیز ما پکیج رو جوری درست و طراحی کردیم، که چه یک خانم خانه دار چه یک دانشجو چه.... قادر هست از طریق این پکیج کسب درآمد کند. شما فقط به یک خط اینترنت و به یک موبایل یا ...

    كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل ١٣٠ هزار تومان

    كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل ١٣٠ هزار تومان

    سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني داري.. اگه ميخواي يك فعاليت جديد رو شروع كني .. و يا حتي ميخواي وضعيت زندگيتو بهتر و بهتر كني و جاذب ثروت و موفقيت ...

    دانلود کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد- تالیف

    دانلود کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد- تالیف

    دانلود کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد تالیف ریتا اتکینسون و ریچارد اتکینسون ترجمه محمد تقی براهنی و بهروز بیرشک منبع آزمون ارشد روانشناسی شامل 716 صفحه در قالب فایل pdf ...

    زندگی شیرین

    زندگی شیرین

    اگر واقعا می خواهید با مشکلات جنسیتان به کلی خدا حافظی کنید لطفا مطالب زیر را با دقت بخوانید...! در اين سايت روشي را به شما معرفي مي كنيم براي بزرگ كردن آلت تناسلي كه نتايج فوق العاده اي براي شما در بر خواهد داشت،كه خودتان هم باور نمي كنيد: . . . 1-افزايش طول و ضخامت به ...

    دریافت فایل : زندگی شیرین
    دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال

    دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال

    معرفی کتاب:(روان درمانی اگزیستانسیال فارسی) روان درمانی اگزیستانسیال گونه ای روان درمانی پرکار یا پویه نگر است. پویا اصطلاحی ست که در حیطه ی بهداشت روان به چهره روان پویه شناسی بسیار بهره گیری می شود؛ و اگر کسی بخواهد یگانه از اساسی ترین ویژگی های رویکرد اگزیستانسیال را ...

    اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

    اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

    -اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه راهنما در هر بخش، با قیمتی ...

    کسب درامداز اینترنت تضمینی

    کسب درامداز اینترنت تضمینی

    پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 15 ابان 1397 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

    کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

    کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

    کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و توضیح می دهند مبلغی را جهت خرید این کتاب پرداخت کرده اند ولی کتابی در اختیار آن ها قرار نگرفته است. متاسفانه بعضی افراد سودجو از نام این کتاب و نام شاهین زند استفاده کرده ...

    آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

    آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

    خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت الیمپ توضیح دادیم . برای رفتن به سایت الیمپ اصلی کلیک کنید برای رفتن به سایت نمایندگی ...

    کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

    کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

    اگه واقعا خواهان تغییر و درآمدزایی هستید، این صفحه رو کامل مطالعه کنید، در غیر این صورت میتونید با خیال راحت این صفحه رو ترک کنید :) این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید ...

    ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

    ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

    معرفی نرم افزار: ردیابی افراد در تلگرام+شناسایی آدرس محل سکونت + شماره یاب این ردیاب کاملا قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هیچ گونه هک کردن و یا رفتن به اطلاعات شخصی طرف در کار نبوده و تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد،و هیچ گونه ورود ...

    دانلود رایگان کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد (متن

    دانلود رایگان کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد (متن

    معرفی کتاب:زمینه روانشناسی هیلگارد (متن کامل) نويسنده:اتکینسون مترجم:دکتر براهنی فرمت کتاب:پی دی افpdf(کیفیت عالی) زبان کتاب:فارسی سفارش کتاب(pdf,چاپی)و پشتیبانی تلگرام:09103894814 ...

    نسخه ویژه برنامه اد ممبر بی نهایت

    نسخه ویژه برنامه اد ممبر بی نهایت

    با سلام خدمت تمام عزیزانی که از سایت فروشگاهی کافه فایل دیدن میکنند اول دوستان میخواستم قبل از فروش بسته ادد ممبر تلگرام یک توضیحی رو براتون بدم : جدیدا در بین برخی از سایت ها متاسفانه شاهد فروش این بسته هستیم اما این دوستان با بداخلاقی هایی که دارند نمیخواهند اطلاع بدن که ...

    اندیکاتور ای کیو آپشن

    اندیکاتور ای کیو آپشن

    نام این اندیکاتور ای کیو آپشن هست ولی میتوانید در سایت الیمپ هم ازش استفاده کنید به درخواست دوستان این اندیکاتور به صورت تکی در سایت قرار گرفته ...

    ملت عشق

    ملت عشق

    کتاب ملت عشقعنوان پرفروش ترین کتاب تاریخ ترکیه را به دست آورده است. این کتاب در ایران هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. در قسمتی از پشت جلد کتاب آمده است: مولانا خودش را «خاموش» می نامید؛ یعنی ساکت. هیچ به این ...

    دریافت فایل : ملت عشق
    تماس ناشناس و رایگان با شماره دلخواه+شماره مجازی

    تماس ناشناس و رایگان با شماره دلخواه+شماره مجازی

    برنامه تماس رایگان با دیگران با شماره ناشناس به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید. یعنی زمانی که شما با دیگران تماس می گیرید شماره دلخواهی که شما در برنامه وارد کرده اید برای شخصی که با وی تماس ...

    اندیکاتور باینری

    اندیکاتور باینری

    اندیکاتور باینری در این محصول فقط اندیکاتور باینری قرار داده شده به درخواست کاربران گرامی . خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت ...

    دریافت فایل : اندیکاتور باینری
    دانلود کتاب حقوق اساسی 1 - حسن خسروی - حقوق پیام

    دانلود کتاب حقوق اساسی 1 - حسن خسروی - حقوق پیام

    دانلود کتاب حقوق اساسی 1 تالیف دکتر حسن خسروی منبع رشته حقوق پیام نور شامل 221 صفحه در قالب فایل pdf ...

    دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

    دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

    مادر احسان از دستش کلافه شده است. احسان ۱۰ سال دارد و در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می‌کند. او گاهی اوقات رفتارهای بد و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهد. احسان وقتی عصبانی می‌شود همه چیز را به هم می‌ریزد؛ از کوسن‌های مبل که به اطراف پرتاب می‌شود بگیرید تا کاغذ ...

    پکیج بهترین برنامه های ردیابی و کنترل همسر و

    پکیج بهترین برنامه های ردیابی و کنترل همسر و

    کاملترین پکیج برنامه های ردیابی و کنترل گوشی همسر و فرزند + آموزش برنامه های پکیج: آموزش ردیابی گوشی سرقت شده بدون نصب برنامه برنامه اندروید ردیابی با ارسال پیامک و بدون نیاز به فعال بودن GPS برنامه اندروید کنترل کامل گوشی و دریافت پیامک ها و تماس ها و ...

    کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده

    کتاب نظریه های حسابرسی دکتر جواد رضازاده به تعداد 46 صفحه pdf دو طرف اسکن مناسب دانشجویان ارشد و دکتری حسابداری شامل سرفصل های زیر می باشد فصل اول: علم و عمل حسابرسی فصل دوم: در این فایل موجود نمی باشد فصل سوم: عرضه و تقاضای اطلاعات حسابداری فصل چهارم: تقاضا برای حسابرسی فصل ...

    دانلود برنامه رستاخیز مردگان

    دانلود برنامه رستاخیز مردگان

    کتاب رستاخیز مردگان با ترجمه فارسی فرمت فایل:APK حجم:10مگابایت کتاب نکرونومیکون رستاخیز مردگان (همراه با ترجمه فارسی آن) و یا کتاب دیوانه کننده القابی است که روی این کتاب نهاده اند. نام دیگرش اما الضعیف است. نویسنده اصلی این کتاب فردی بدوی اهل شام به نام عبدل ال حضرت در سال ۶۹۹ ...

    دانلود نسخه کامل کارتون پوکویو - دوبله فارسی

    دانلود نسخه کامل کارتون پوکویو - دوبله فارسی

    پوکویو (اسپانیایی: Pocoyó) نام یک مجموعهٔ تلویزیونی کارتونی اسپانیایی-بریتانیایی است که ویژه کودکانِ پیش‌دبستانی ساخته شده است و خالق آن «گی‌یرمو گارسیا کارسی»، «کُلمن لوپز»، «لوئیس گایه‌گو» و «دیوید کانتویا» هستند. تاکنون دو فصل از این مجموعه ...

    علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان انگلیسی

    علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان انگلیسی

    یک مجموعه کامل از تمام علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان انگلیسی وعربی و فارسی که کابرد بسیار زیادی دارد . امیدوارم از این محصول نهایت استفاده را ببرید. ...

    تایپ در منزل با درآمد عالی

    تایپ در منزل با درآمد عالی

    پکیج عالی تایپ و ترجمه ی متون در منزل با درآمد بالا اگر دانشجو هستید و دنبال کار در منزل با پورسانت عالی هستید. اگر دنبال کارهایی از قبیل تایپ و ترجمه در منزل هستید. دیگر نگران بیکاری نباشید بهترین پکیج تایپ و ترجمه ی متون با ...

    دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی

    دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی

    دارای 200 صفحه کامل ترین ورژن کتاب با این کتاب به صورت خیلی ساده، روان و روشن میتوان ای اف تی یا همان ضربه ترابی را در کمترین زمان ممکن یاد گرفت و از از برایه آزاد سازی احساسات گیر افتاده خود کمک بگیرید با کمک ای اف تی میتوان تمام بیماری هایه ناشی از احساسات گیر افتاده را ...



    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد